Kosár
Telefon: +36-1-201-7653 | E-mail: rendeles@xfish.hu
  • Imperial Baits  Bojlis 14 órája

Rekordfogás zord időben

Lajos Csaba a múlthéten Fehérvárcsurgón horgászott. A zord idő ellenére kitartottak és a hatalmas víztározó egy gyönyörű ponttyal ajándékozta meg Csabát. Facebook oldalunkra kaptunk Csabától egy rövid élménybeszámolót a nem mindennapi horgászatról. Érdemes elolvasni Csabi rövid történetét!
  • Imperial Baits  Bojlis 15 órája

Áprilisi frontok közepén

Április közepét írjuk, amikor is sikerült egy hosszabb túrát megszerveznem egy közeli meseszép holtágra. A 2016-os évben már meglátogattam ezt a holtágat, akkor már egy sikeres túrát könyvelhettem el magamnak. Akkor már tudtam hogy 2017-ben többször is visszalátogatok ide a „Tiszakécskei II. Holt-Tiszára”. A holtágról tudni kell hogy csak ezen a II.számú Holtágon engedélyezett a horgászat, a többi holtág kotrás alatt áll jelenleg. A holtág eléggé elismert, a környező városokból, településekről nagyon sokan járnak ide kikapcsolódni és horgászni egyaránt. Április 1-től-október 31-ig 0-24 órában lehet horgászni a holtágon,ezt kihasználva a víz nap mint nap elég nagy nyomás alatt van a sok horgász és pihenni vágyó emberek által. Idén úgy alakult hogy húsvétra fog esni az 5 napos túrám időpontja. Sajnos ez számomra nem volt a legjobb választás, hiszen sokan úgy gondolták, hogy kilátogatnak a vízpartra a jobb fogás reményében. Április 13-án korán reggel arra ébredtem, hogy erősen szitál az eső, ekkor kicsit bosszankodva vártam azt a pillanatot mikor tudom elkezdeni a lepakolást a kocsihoz. Ezzel kicsit keresztbe húzta az időjárás a számításaimat de bizakodó voltam. Első megállónk Tiszakécskén a horgászboltban volt, ahol az érvényes 2017-es állami jeggyel kiváltottam az 5 napra a napijegyeket. Megkérdeztem a horgászboltban lévő kedves hölgyet hogy ” fognak e „ mostanság a holtágon??Erre csak annyi választ kaptam hogy: „nem nagyon fognak mostanság a holtágon”! A napijegyek megváltása után elindultunk a part felé, ahol szembesülnöm kellett hogy nem csak én vagyok fanatikus a holtág teljes hosszában szinte mindenhol ültek sporttársak. A tavaly kiszemelt hely már foglalt volt sajnos, de vele szembe volt egy üres hely, a jó isten nekem hagyta szabadon azt a helyet gondoltam magamban. Gyors kipakolást követően odamentem a szomszédokhoz érdeklődni,ők is elkeserítően beszéltek a halak étvágyáról. A tábor állítással kezdtem, mert a meteorológusok hidegfrontot jósoltak arra a napra, így gyorsan felállítottam a sátrakat, ha esetleges zápor jönne akkor se ázzanak meg a felszereléseim és a ruháim. A holtág partja rendezetten és tisztán várja a horgászni vágyó embereket. A tábor felállítása után gyorsan kipakoltam a felszereléseket. Gyári bojlikat hoztam magammal az 5 napra két féle ízben, Monster-Liver és Monster’s-Paradise-t 16-20 mm-es méretekben.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Teszteltünk 20 órája

Új év, új Serie...

A legújabb Competition Zoom Serie botok első bevetése

Azt gondolom, nem kell különösképpen elemeznünk azt, hogy az év első horgászatát miért várja mindannyiunk izgatottan. Sokan egyszerűen csak a négy fal közül kimozdulva, végre a vízparton szeretnénk kikapcsolódni, sokan viszont új ötleteket és az új szerzeményeinket szeretnénk élesben is kipróbálni.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Hírek 22 órája

50.000 db előnevelt csuka érkezett a vasi vízekbe

A Sporthorgász Egyesületek Vas Megyei Szövetsége a mai napon összesen 50.000 db előnevelt csukát (3-5 cm közötti egyedek) helyezett ki több Vas megyei horgászvízbe. A ragadozó halállomány erősítése érdekében a mostani mennyiség 29.000 db-al haladja meg a halgazdálkodási tervben szereplő csuka mennyiséget, melyet a folyamatosan emelkedő vasi területi engedély váltások tettek lehetővé.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Élménybeszámolók tegnap 08:38

Kislóki horgászat

A horgásztóra egy szerdai napon érkeztem, borongós szeles idő várt. Nem időztem, nekiálltam a kipakolásnak, összekészítettem az etetésre szánt bojlikat, pelleteket. A bojlikat máj-liquiddel locsoltam le, míg a pelleteket halolajjal és chiliporral szórtam meg, majd hagytam őket állni, hogy magukba szívják a locsolókat és nekikezdtem a helykeresésnek és a bójázásnak. 3 bottal horgásztam, a három botra két bolyát helyeztem le. Az egyik bóját a parttól 90 méterre kicsit iszaposabb részre (5 cm iszap), a másik bóját pedig 120-130 méterre raktam le, egy kemény részre. A közelebbi bójámat pelletekkel, magvakkal és bojlival etettem meg, míg a távolabbi bolyát csak félbevágott és egész bojli szemekkel szórtam meg. Etetőanyagnak a Balaton Baitstől az SM főzött halas ízesítésű bojlit és a natúr CSL pelletét hoztam! ;) Minden behúzáskor a hajszálelőkém mellé raktam 5-6 szemet a csalizásra kiválasztott bojliból. Horog csalinak kétféle változatot és négyféle ízesítésű bojlit hoztam!
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Egyéb kedd 12:00

Prologic Commander pontybölcső és mérőzsák limited edition

Egy-egy horgászat során a legfelemelőbb érzés, ha egy igazán szép példányt sikerül megakasztanunk. Ám, ami ezután jön, arra is figyelni kell! Szerencsére Magyarországon egyre terjed a halvédelem, a halak tisztelete, ezáltal egyre keresettebbek a halak sérülését minimalizáló termékek, mint például a pontybölcsők is.
    Örömmel tudatjuk, hogy újra kapható a méltán népszerű Prologic Commander pontybölcső és mérőzsák.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Élménybeszámolók kedd 09:21

Egyesületi vizeken

Egy egyesületi víz, ahonnan nem lehet halat elvinni. Igen, egy egyesületi víz, ahonnan nem lehet halat elvinni. Megmondom őszintén, elsőre nekem is hihetetlennek tűnt mindez, hiszen az „egyesületi tó" és a „nem lehet halat elvinni" kifejezések csak a legritkább esetben szerepelnek egymás után. Jól tudjuk azonban, hogy a kivétel erősíti a szabályt! Ebben az írásban a kivételek egyikén történt horgászatomról olvashattok.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Hírek 2017.04.10.

NYÁRI VÍZSZINT A TISZA-TÓBAN

A kedvező vízjárásnak köszönhetően a megszokottnál néhány nappal korábban fejezte be a Tisza-tó tavaszi feltöltését a tavat üzemeltető Közép-Tisza-vidéki Vízügyi Igazgatóság. Ma reggelre a tározó vízállása Kisköre-felsőn elérte a 725 centimétert, azaz a meghatározott nyári szintet, a vízminőségi paraméterek pedig kiválóak.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Teszteltünk 2017.04.07.

Praktika és elegancia a vízparton

Felfokozott, örömteljes hangulatban jelenthetjük be, hogy a 2017-es esztendőben a Carp Zoom termékek fejlesztése, valamint termékkínálatunk erősödése továbbra is töretlenül megmaradt! Feeder Competition termékcsaládunkat megpróbáltuk a lehető legszélesebb körben bővíteni! A rengeteg újdonság folyamatos bevezetésével igyekszünk Mi is a legjobbak közé tartozni! Törekvéseinket, egyedi dinamizmusunkat szeretnénk a jövőben is fenntartani, sőt lehetőségeinkhez mérten még tovább növelni…
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Hírek 2017.04.07.

Ismét mérgező anyag jön a Tiszába

Csongrád megye - Zagy került hétfőn egy román bányavállalat tározójából az Aranyos folyóba. A mérgező szennyeződés jövő hét elejére érhet a Marossal Csongrád megyébe.
  • Imperial Baits  Bojlis 2017.04.06.

Thomas Keutmann amuros kalandja

Thomas Keutmann Franciaországban a Lac de Salagou horgászott. A többi mint 700 hektáros tó Franciaország déli részén található. Nem mindennapi látványt nyújt a vörös talaj között elterülő víz. Thomasnak sikerült egy gyönyörű torpedót megfognia és egy nyurga testű pontyot.

"A swingerem hirtelen elindult felfele egészen a botomig csapódott, majd ugyan ezzel a lendülettel vissza is esett. Felvettem a kontaktust, de nem éreztem ellenállást, azt gondoltam ez a hal nincs meg. Pár másodperc múlva az orsóm fékje hirtelen "felsikított" és elkezdődött a küzdelem, ekkor még nem tudtam milyen hallal van dolgom. Majd mikor a parthoz ért akkor láttam meg a hosszú testű torpedót. Szombatig vagyunk itt, addig reméljük, hogy sikerül még valamit fonunk!"
  • Imperial Baits  Bojlis 2017.04.06.

Guppy – meglepetés Mosel partján

A Mosel folyó Németországban található, pontosan az Imperial Baits székhelye mellett. Amikor napos idővolt Max mindig lebiciklizett a kikötőbe és a felszín közelébe sütkérező halakat figyelte. A pontyok mindig a töklevelek mellet illetve a hajók árnyékába voltak, hol kintebb, hol bentebb mentek. Mivel a part igen magas az árvízvédelem miatt, így 5-6 m magasságból tudta figyelni a napozó halakat. Egy-egy kikötői kirándulás alatt 13-15 pontyot számolt össze összesen Max. Az egyik kirándulás alkalmával felfigyelt egy igen különleges formájú halra. Jól felismerhető volt egyedi mozgásáról és feltűnően nagy pocakjáról. A tapasztalatok és a helyiek elmondása szerint ezen a szakaszon nem jellemzőek a 15 feletti pontyok, de ez a hal megcáfolja ezt a tézist. Már első ránézésre is jóval 15 felett lehet ez az egyedi formájú ponty. Max a pontynak a Guppy nevet adta.