0
Kosár
Belépés
Regisztráció
Menü Kategóriák
kedvencek bejelentkezés
0
icon
icon
2024-as akcióink Kuponok

Rendelés menete


1) Böngészés a webáruházban:
A webáruházban való böngészéshez, valamint a honlap egyéb tartalmainak a megtekintéséhez nem szükséges regisztráció, kivéve a regisztrációhoz kötött tartalmak.
A honlapon csak a vásárláshoz kapcsolódó oldalak (pl. fizetési mód kiválasztása) megtekintéséhez nem szükséges regisztráció, a fizetési módokat a vevőtájékoztatóban tudja a vásárló megtekinteti, vagy a pénztárban rendelés leadásakor kiválasztani.
A webáruházban az egyes termékek a bal oldali termékkategóriákra kattintva jeleníthetők meg, ahol esetenként alkategóriák segítségével lehet a termékeket tovább szűkíteni.
A honlap további tartalmaihoz a felső és az alsó menüsorban található menüpontokra kattintva lehet eljutni.

2) Regisztráció:

A webáruházban történő vásárláshoz előzetes regisztráció szükséges vagy regisztráció nélkül szükséges adatok megadását követően.
A regisztráció egyes lépései az ÁSZF-ben olvashatóak.
A regisztrációkor megadott adatok a rendelés során módosíthatók és/vagy bővíthetők.

3) Termékek kiválasztása és kosárba helyezése
A termékek az egyes főkategóriák – és esetenként alkategóriák – terméklistázó oldalán egymás alatt vannak felsorolva. A termék nevére, vagy a „részletek” gombra kattintva lehet eljutni az adott termék saját oldalára.
Az adott termék saját oldalán további szín- és méretváltozatok érhetők el. A termék képe alatt további képek lehetnek, melyek a termék színváltozatait mutatják. Amennyiben a terméknél a szín és méret választék kiválasztása nem lehetséges, úgy azt a megrendeléskor egyéb információként a megjegyzésben kérjük feltüntetni.
A kívánt szín és méret kiválasztása és a vásárolni kívánt mennyiség beírása után a „Kosárba” funkcióra kattintva lehet az egyes termékeket a Kosárba betenni, de ez még nem jelent vásárlást. Vásárlás során győződjön meg róla, hogy a termék készleten van-e, vagy rendelhető-e. Ha a termék rendelhető, akkor hosszabb szállítási idővel kell számolni, melyről ügyfélszolgálatunk értesíti Önt.

4) A kosár tartalmának frissítése, törlése és véglegesítése
A kosár tartalmának megjelenésekor a vásárlást tovább lehet folytatni a „Vissza a termékekhez” gombra kattintva. Amennyiben vásárlását tovább folytatja és újabb terméket helyez kosarába, akkor a kosár tartalma automatikusan frissülni fog.
Kosarának tartalmát bármikor megtekintheti a „Kosár” feliratra (felső menü) kattintva.
Kosarának tartalmát bármikor törölheti. Ezt megteheti egyrészt termékenként a (-) gombra kattintva, másrészt „A kosár tartalmának törlése” gombra kattintva a teljes tartalmat ürítheti (a kosár tartalma a webáruházból történő kijelentkezéskor automatikusan törlődik).
Amennyiben Kosarának tartalmát véglegesíteni szeretné, úgy a „Vásárlás” gombra kattintva ezt megteheti:
Amennyiben még nem jelentkezett be, úgy regisztrált vásárlóként felhasználónevével és jelszavával be kell lépnie a webáruházba a vásárláshoz.
Ha még nem rendelkezik regisztrációval, itt ezt megteheti, és regisztrált felhasználóként tovább folytathatja a vásárlást.

5) Rendelés véglegesítése
A "Vásárlás" gombra kattintva a Rendelés ablakhoz jut.
A regisztrációkor megadott adatait itt ellenőrizheti és módosíthatja.
Amennyiben még nem vásárolt a webáruházban, úgy itt megadhatja szállítási és számlázási címét, korábban megadott címeit pedig módosíthatja.
Kiválaszthatja a megrendelés teljesítésének átvételi és fizetési módját.
A rendeléshez a Megjegyzés dobozban megjegyzést fűzhet.
Amennyiben a megadott adatok helyesek, úgy a „Vásárlás” gombra kattintva rendelését elküldheti.
Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók. A Webáruház a megrendelésről automatikusan visszaigazoló e-mailt küld.
A megrendelés további lépéseiről az ÁSZF „A szerződések létrejötte” pontjában tájékozódhat.
A rendelést bármikor megszakíthatja "A kosár tartalmának törlése és a vásárlás megszakítása" feliratra kattintva.



Tájékoztató egyéb információk

a). A vásárolt termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az termékek használatára vonatkozó utasításokat a konkrét termék információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. A forgalmazott termékek használati utasítását
- ahol ezt a jogszabályok előírják - az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt az árut használatba veszi - jelezze vevőszolgálatunknál, és pótoljuk azt. Minden új terméket gyári csomagolásban forgalmazzuk. Azonos típusú termékek gyári tartozékai, valamint Webáruházunkban a termékek mellett feltüntetett adatok - a termék gyártója által fenntartott változtatási jogok miatt - szállítmányonként eltérhetnek. Amennyiben a Webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, vagy érdeklődjön a termék gyártójánál.

b). A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár. A termékek feltüntetett vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

c).. A Szolgáltató a megrendelt árut a Megrendelővel előre leegyeztetett időpontban saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével szállítja házhoz. Ennek legmagasabb költsége országosan 1.590 forint, mely költség a Megrendelőt terheli, amennyiben a rendelési érték nem éri el a bruttó 19.990 Ft -ot, fölötte ingyenes. A csomag és a csomagküldés összesített díját, a Megrendelőnek a futárszolgálat megbízottja felé kell kifizetnie. Ha egy Megrendelőtől azonos napon több megrendelés is érkezik, de a korábbi megrendelések már a szállítmányozó cégnek átadásra kerültek, az újabb rendelés házhozszállítási díja külön kerül figyelembevételre. A már leadott megrendelésekhez csak a csomag, szállítmányozó cégnek való átadásáig áll módjában a Szolgáltatónak újabb tételeket hozzátenni.

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárához tartozó szállítási költséget nem befolyásolja. A Vásárló a fentiektől (saját szállítóeszköz vagy szállítmányozó cég igénybevétele) eltérő egyéb szállítási módokat is megrendelhet. A Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy ezen egyéb szállítási módok igénybevétele esetén a felkínált kedvezményes fuvardíj alkalmazható vagy egyéni megállapodás alapján ettől eltérhet.

A termékek személyes átvételére a Szolgáltató ügyfélszolgálatán (Cím: 1186 Budapest, Közdűlő u. 46.-50.) biztosít lehetőséget. A termék(ek) személyes átvétele esetén a Vásárlót nem terheli a kiszállítás költsége.

Utánvéti díj: Utánvétes (futárnál, átvételkor fizetendő, Gls pont) fizetési móddal kért szállítás esetén, értékhatártól függetlenül bruttó 490 Ft utánvét költség kerül felszámításra.

d). A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal a kitétellel, hogy a módosítások a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lépnek hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves Pl.: a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0" Ft-os ár jelenik meg mellette) akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

e). A megrendelést a Szolgáltató minden természetes személytől elfogad feltéve, ha a Megrendelő a megrendelő adatlap valamennyi szükséges mezőjét maradéktalanul kitölti, valamint elfogadja a honlapon feltüntetett szolgáltatási feltételeket és egyetért a Szolgáltató által alkalmazott adatvédelmi nyilatkozattal. (Ha a Megrendelő valamely mezőt hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.)
A Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen és / vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

f). A Megrendelő a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

g). Szolgáltató a Megrendelő vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles az Megrendelő részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) vagy telefonon a megadott telefonszámon visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Megrendelő részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve a Vásárló vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

h). A Weboldalon kiválasztott és megrendelt terméket a Szolgáltató szállítmányozó cég igénybevételével (Futárszolgálattal) szállítja ki a Megrendelő által a megrendelés során megadott szállítási címre. A Szolgáltató maximum 48 órára előre fogad el megrendelést a Megrendelőtől. A megrendelt terméket a Megrendelő előzetes jelzés alapján személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén (1186 Budapest, Közdűlő utca 46-50.).

i). A Szolgáltató által megbízott a szállítmányozást végző cég csak munkanapokon vállal kiszállítást. Ha a megjelölt időpontban a Megrendelő hibájából nem lehetséges a kézbesítés, akkor későbbi
- előre egyeztetett - időpontban ismételten kézbesítésre kerül a megrendelt termék. A Megrendelőt mind az eredeti, mind az újabb kiszállítás költsége, továbbá a Szolgáltató ezzel kapcsolatosan felmerült kiadásainak pénzbeli összege terheli. Meghatározott időpontra (órára és percre) történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.

j). A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató a Megrendelőnek e-mailben küldött, vagy telefonon, élő szóban egyeztetett rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.

k). A fizetés megrendelt termék átvételekor (személyes átvételkor, vagy szállítmányozó cég igénybevételével való házhozszállításkor) készpénzzel történik.

l). A Vásárló a termékmegrendelés esetén köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Sérülésmentes, bontatlan, eredeti szállítmánynak csak az minősül, ami a gyártó vagy a Szolgáltató által alkalmazott biztonsági szalaggal van ellátva. Megrendelt termékek esetében, a termék akkor tekinthető eredeti állapotúnak, ha a termék sértetlen állapotú, használatba vétel nem történt meg, eredeti állapotú csomagolásával és egyéb tartozékaival rendelkezik. Amennyiben a Vásárló bármi sérülést, eltérést tapasztalna, a szállítmányozó a Vásárló kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a szállítmányozót terheli a felelősség.

m). A Vásárló számára a Szolgáltató biztosítja az áruvisszavétel lehetőségét. A visszavásárlási lehetőség csak újraértékesíthető, kifogástalan minőségű árura vonatkozik. (Különösen - de nem kizárólagosan - nem tartoznak ebbe a körbe a már megszűnt típusú termékek; illetve amennyiben az adott termék nem szűnt meg, de csomagolása megváltozott; a Szolgáltató által konkrét megrendelésre behozott termékek; olyan áruk, amelyeknek csomagolása sérült; kiszerelése nem egyezik a Szolgáltató által forgalmazott csomagolási egységgel; nem a Szolgáltatótól származik Stb.)

Kérdések válaszok!

1. Meggondolhatjuk magunkat és visszaléphetünk a vásárlástól az interneten rendelt termék átvétele után?

Igen, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.

2. Mi az az elállási jog?

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.

3. Kell-e indokolnunk a szerződéstől való elállásunkat?

Nem, a szerződéstől való elállásunk esetén nem vagyunk kötelesek a kereskedő kérésére magyarázatot adni az elállás okára. Tehát a szerződésnek megfelelő, hibátlanul működő és a rendeltetésszerű használatra alkalmas termék esetén is gyakorolhatjuk elállási jogunkat. Természetesen az esetek többségében az elállásra az adhat okot, hogy a kiszállított termék mégsem olyan, mint amilyennek a honlapon közölt leírás alapján elképzeltük, vagy bármilyen okból nem felel meg az elvárásainknak. Fontos jogszabályi garancia, hogy az eladó elállási jogunk gyakorlását nem kötheti semmilyen korlátozó feltételhez.

4. Mely időponttól gyakorolhatjuk elállási jogunkat?

Termék (például könyv, elektronikai cikkek stb.) megrendelése esetén a termék átvételétől, míg szolgáltatás igénybevétele (például interneten közzétett apróhirdetés, interneten megrendelt kábeltelevízió előfizetés) esetén a szerződéskötés után kezdődik az elállási határidő.

5. Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat?


A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 14 munkanapos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele. Cégünk összesen 30 munkanapot biztosít az elállási jogra.

Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 munkanapos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap nem munkanap, ezért az elállási határidő második napja a következő hét hétfője. E hét péntekje még csak az elállási határidő 6. munkanapjának számít, a szombatot és vasárnapot ismételten nem kell figyelembe venni, azaz a 14 munkanapos határidő csak a következő hét keddjén, 24 órakor jár le.

Természetesen a 14 munkanapos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről.

6. A 14 munkanapos időtartamon belül meg is kell érkeznie a visszaküldött terméknek az eladóhoz?

Nem, mert a 14 munkanapos határidő nem jelenti azt, hogy a visszaküldött terméknek 14 munkanapon belül meg is kell érkeznie az eladóhoz, hanem elegendő, ha a 14 munkanapos időtartamon belül kifejezzük elállási szándékunkat az eladó felé.

7. Előfordulhat olyan eset, hogy a 14 munkanapos elállási határidő meghosszabbodik?

Igen, amennyiben az eladó a webáruház honlapján nem tájékoztatja potenciális vásárlóit az elállási jog meglétéről vagy hiányáról, e jog gyakorlásának határidejéről, valamint feltételeiről és szabályairól, akkor az elállási határidő a fogyasztó teljes körű tájékoztatásának megtörténtéig, de legfeljebb az elállási határidő kezdő időpontjától számított 3 hónapig meghosszabbodik. Ezért is fontos az utólagos bizonyíthatóság érdekében, hogy a vásárlás előtt nyomtassuk ki a honlapon hozzáférhető tájékoztatást (az általános szerződési feltételeket, üzletszabályzatot).

8. Milyen módon tudjuk igazolni a termék átvételének a napját?

A termék átvételének napját elsősorban a termékhez mellékelt számlán (nyugtán) szereplő teljesítési időpont alapján tudjuk igazolni az eladó felé. Előfordulhat, ezért figyeljünk arra, hogy a termék tényleges átvételének a napja későbbi, mint a számlán feltüntetett teljesítési időpont, ezért az elállásra rendelkezésre álló 14 munkanapos időtartam akár néhány nappal meg is rövidülhet. Sajnos a kisebb webáruházak sok esetben még számlát (nyugtát) sem mellékelnek a termékhez, ezért célszerű amennyiben mód van rá a termék átvételekor az átvételi elismervényről egy másolatot kérni, vagy arra a futárral vagy a postai alkalmazottal az átvétel tényleges napját ráírattatni.

9. Kipróbálhatjuk-e, használhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?

Természetesen igen, hiszen pontosan ez az elállási jog lényege, hogy a 14 munkanapos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez (kivéve CD és DVD lemezek esetében). Mint ahogyan utaltunk már rá, amint eldöntöttük, hogy nincsen szükségünk a termékre, ezt követően már ne használjuk, óvjuk meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudjuk azt a kereskedőnek visszajuttatni.

10. Milyen formában kell közölnünk a szerződéstől való elállásunkat az eladóval?

Elállási szándékunkat szóban (telefonon), postai úton (célszerű tértivevényes levélben) és e-mailben is kifejezésre juttathatjuk, akkor is, ha a kereskedő az elállási jog gyakorlásának valamelyik formáját a honlapon közzétett általános szerződési feltételekben kizárja. Az utólagos bizonyíthatóság érdekében javasolt, hogy elállási nyilatkozatunkat elsősorban az eladónak a webáruház honlapján közzétett e-mail címére küldjük el. Természetesen, amennyiben a vállalkozás rendelkezik üzlethelyiséggel vagy vevőszolgálattal, elállási nyilatkozatunkat személyesen is átadhatjuk és az eladóval igazolt módon átvetethetjük.

11. Követelheti-e az eladó elállásunk esetén, hogy a terméket az eredeti csomagolásban és az eredeti okmányokkal (számlával) együtt küldjük vissza?

Nem, ilyen feltételektől nem teheti függővé az eladó az elállási jogunk gyakorlásának elfogadását, de javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsuk fel és azt őrizzük meg a számlával és egyéb okmányokkal (például a jótállási jeggyel) együtt az elállási határidő lejártáig.

12. Milyen következményekkel jár a szerződéstől való elállás?

Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a fogyasztó meg sem rendelte volna a terméket az online shopban. Ez azt is jelenti, hogy a fogyasztó köteles a terméket saját költségén visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget visszatéríteni.

13. Milyen költségeket kell a fogyasztónak viselnie a szerződéstől való elállásakor?

A hivatkozott rendelet egyértelműen úgy rendelkezik, hogy a fogyasztó elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatjuk fel utánvétellel vagy portóval. Az eladó az elállás miatt sem kötbérfizetési kötelezettséget, sem bármilyen pénzbeli büntetést nem róhat a fogyasztóra. Ezzel összefüggésben a termék ingyenes kiszállításának díját sem lehet utólag a fogyasztóra terhelni. A termék esetleges rendeltetésszerű használatáért használati díjat és az emiatt fellépő esetleges értékcsökkenés (karcolások) megtérítését sem lehet a fogyasztótól követelni, de amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használtuk, az eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt.

14. Minden internetes szerződés esetén megilleti a fogyasztót az elállási jog?

Nem, mivel a rendelet tételesen felsorolja azokat az esetköröket, amikor nem gondolhatjuk meg magunkat a termék átvétele vagy a szolgáltatásra vonatkozó szerződéskötés után. Feltétlenül tudnunk kell azokról az esetekről, amikor nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat, hogy a vásárlási döntésünk előtt ezt a körülményt is mérlegelhessük.

15. Az online kereskedő meghatározhat-e a rendelet szabályaitól eltérő, a fogyasztóra nézve hátrányosabb szerződési feltételeket?

Nem, mivel a rendelet szabályaitól csak a fogyasztóra nézve előnyösebb, kedvezőbb módon lehet eltérni, például 14 munkanapnál hosszabb elállási határidő biztosításával. Emellett az eladó biztosíthatja az elállási jogot olyan termékekre is, amelyek esetén egyébként a rendelet kizárja a fogyasztó szerződéstől való visszalépését.

Forrás: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
   0   0 Ft Megrendelem
A kosár tartalma:
Kosár
Vásárlás folytatása Tovább a pénztárhoz
Az oldal böngészésével elfogadod, hogy cookie-kat használjunk, amiket jobb szolgáltatás nyújtás érdekében használunk fel. További információk