Horgász Webáruház
- Kuponok, promóciók
- Gyártók szerint
- Ajándékötletek
- Kuponok
- Utolsó darabok
- 2023-es akcióink
- Horgász szett Tippek
- TOP Horgász szettek
- Ajándéktárgyak
- Ajándékutalvány
- Asztal
- Bojli csali etetőanyag
- Aroma
- aroma spray
- Bojli
- Bojli aroma
- Bojli mix
- Csali imitáció
- Dip
- Esszenciális olaj
- Etetőanyag
- Etetőanyag adalék
- Etetőbojli
- Folyékony adalék
- Főtt magvak
- Harcsa csali
- Horog Bojli
- Horog pellet
- Kukorica
- Liquid
- Method csali
- Method Mix
- Method pellet
- Őrlemények, lisztek
- Paszta
- Pellet
- Pisztráng csali
- Pop Up
- Por adalék
- Por aroma
- Por Dip
- Pufi
- Ragasztó
- Stick mix
- Száraz magok
- Színezék, édesítő
- Bojlis kiegészítő
- Bojli fúró
- Bojli fűző
- Bojli kinyomó
- Bojli roller
- Bojlis aprócikk
- Csomóhúzó
- Csonti klipsz
- Daráló
- Dipp Csipesz
- Dobócső
- Dobókanál
- Dőlőbója
- Etető Rakéta
- Fűző Fúró készlet
- Gubancgátló
- Gumigyöngy
- Gumiharang
- Gyűrű
- H Bója
- Haltartó rúd
- Horog befordító
- Horog ütköző
- Kész szerelék
- Lebegtető
- Marker Úszó
- Medertapogató
- Ólom kapocs
- Ólombetét cső
- Ólompaszta
- Parafa
- Pop up súly
- PVA Háló
- PVA Szalag
- PVA Zacskó
- PVA Zsinór
- Stopper
- Szilikon cső
- Zsinórhámozó
- Zsugorcső
- Bottartó-Rod Pod
- Botrögzítő, snag ears
- Bottartó villa
- Buzz Bar
- Csatlakozó
- Csónakos bottartó
- Leszúró
- Mérlegelő
- Rod Pod
- Tripod
- Csónak
- Csónakmotor
- DVD - Könyv
- Etetőhajó
- Evőeszköz készlet
- Feeder kellékek
- Bordás kosár
- Bottartó fej
- Csali gumi
- Csaligyűrűző
- Csalitüske
- Erőgumi
- Feeder forgók
- Feeder gumistopper
- Feeder Gyorskapocs
- Feeder kar
- Feeder Készlet
- Feeder Kiegészítő
- Feeder Kosár
- Gubancgátló
- Method inline kosár
- Method kosár szett
- Method töltő forma
- Forgó, kapocs
- Általános forgó
- Általános kapocs
- Bojlis forgó, kapocs
- Csúszó kapocs
- Forgókapocs
- Gyorskapocs
- Harcsás forgó
- Hármas forgó
- Pergető kapocs
- Gázkészülék
- Hálózsák
- Halradar - GPS
- Horgász Orsó
- Feeder horgászorsó
- Harcsázó horgászorsó
- Hátsó fékes orsók
- Legyező horgász orsó
- Multiplikátor orsó
- Nyeletőfékes orsó
- Pergető orsók
- Pótdob
- Távdobó orsó
- Horgász Ruházat
- Aláöltözet
- Alsó felső szett
- Csizma
- Dobókesztyű
- Esőruha
- Horgász bakancs
- Kabát
- Kesztyű
- Mellény
- Melles csizma
- Nadrág
- Napszemüveg
- Póló
- Pulóver
- Rövidnadrág
- Sapka
- Szandál, papucs
- Thermo kabát
- Thermo nadrág
- Thermo ruha
- Zokni
- Horgász szék, ágy
- Horgász Zsinór
- Dobó Előtét zsinór
- Fluorocarbon előke
- Fonott - előkezsinór
- Fonott - feeder
- Fonott - pergető
- Fonott - univerzális
- Fonott Zsinór
- Hajszál előke
- Hámozható előkezsinór
- Harcsázó zsinór
- Leadcore
- Monofil - előkezsinór
- Monofil - feeder
- Monofil - fluo
- Monofil - fluorocarbon
- Monofil - legyező
- Monofil - match
- Monofil - pergető
- Monofil - pontyos, bojlis
- Monofil - rablóhal
- Monofil - univerzális
- Rakós gumi
- Horgászbot
- Bojlis horgászbot
- Bolognai horgászbotok
- Csónakos
- DropShot
- Feeder bot
- Feeder spicc
- Gyermek
- Harcsázó
- Heavy pergető horgászbot
- Legyező
- Lék
- Márnázó
- Match
- Medium pergető bot
- Picker
- Pilkerező
- Pisztrángozó
- Rakós horgászbot
- Spicc
- Spod botok
- Surf
- Teleszkópos horgászbotok
- Tengeri
- Travel/Utazó
- Ultra light pergető bot
- Horog
- Bojlis
- Dropshot horog
- Egyágú rablóhalas
- Előkötött - békéshal
- Előkötött - bojlis
- Előkötött - rablóhalas
- Feeder horog
- harcsázó horog
- Hármas horog
- Jig Horog
- keszegező
- Legyező horog
- pontyozó
- Rablós
- Segéd horog
- Kapásjelzők
- Elektromos kapásjelző
- Elektromos kapásjelző szett
- Hagyományos kapásjelző
- Kapásjelző kiegészítők
- Swinger
- Kiegészítő kellékek
- Botspicc védő, összefogó, botvédő
- Csúzli
- Egyéb
- Elem - akku
- Etetőanyag rosta
- Fogó
- Halfüstölő
- Harcsás kiegészítők
- Horgász Talicska
- Horog élező
- Horogkötő
- Horogszabadító
- Kés
- Kuttyogató
- Lékfúró
- Mentőmellény
- Mérleg
- Olló
- Pót gyűrű
- Rakós botos kiegészítők
- Száj, sebfertőtlenítő
- Szúnyogriasztó
- Törlő kendő
- Világítópatron
- Zsinórjelölő
- Zsinórszámláló
- Láda-Doboz
- Lámpa
- Merítő - halkímélők
- Bojlis merítő
- Csaliháló
- Drótszák
- Folyóvízi merítő
- Hagyományos merítő
- Karikás haltartó
- Kiemelő fogó
- Merítő fej
- Merítő lebegtető
- Merítő nyél
- Mérlegelő zsák
- Pontybölcső
- Pontymatrac
- Pontyzsák
- Versenyszák
- Zsákos haltartó
- Műcsalik
- Béka, rák
- Drótelőke
- Féreg
- Gumihal
- Harcsázó műcsali
- Jig Horog
- Kiegészítők
- Legyek
- Ólom Hal
- Pilker
- Popper
- Ragadozós szett
- Speciális
- Spinner bait
- Tube
- Twister
- Villantó
- Villantó Körforgó
- Wobbler
- Wolfram Előke
- Ólom
- Bojlis Ólom
- Bojlis ólommentes
- CHEBURASHKA
- Csúszó ólom
- Előkesúly
- Etetőkosár
- Mélységmérő
- Rablós ólom
- Sörét ólom
- Végólom
- Zsinór süllyesztő
- Outdoor ruházat
- Sátor-Ernyő
- Táska-Botzsák
- Ágy - szék táska
- Bojli - Dip tartó
- Bojli szárító táska
- Botzsák
- Buzz Bar táska
- Csúzlitartó táska
- Egyéb táska
- Elektromos eszköztartó
- Előketartó
- EVA táskák
- Evőeszköz tartó
- Gázpalack tartó táska
- Hátizsák
- Hűtőtáska
- Igazolványtartó
- Keverő Edény
- Mérlegtartó táska
- Ólomtartó
- Orsótartó
- Pergető táska
- Pipere táska
- PVA táska
- Swinger tartó
- Szák tartó
- Szerelékes táska
- Talicska táska
- Táska szett
- Utazó horgász táskák
- Vállpánt
- Úszók és kellékei
- Buborék úszók
- Buvár úszó
- Folyóvízi
- Keszegező
- Pontyozó
- Rablós
- Stupek
- Testes waggler
- Testnélküli waggler
- Úszóantenna
- Úszók
- Úszórögzítés
- Zsebpeca
- Verseny láda
Reklamáció űrlap
Hogyan reklamálhatok egy termékkel kapcsolatban?
Online reklamáció - INGYENES VISSZASZÁLLÍTÁSSAL
A termékekkel kapcsolatos reklamációt egyszerűen leadhatja ezen az oldalon, az oldal alsó részén lévő online reklamáció menü segítségével. A menü használata egyszerű és gyors. A beérkezett reklamációk feldolgozását azonnal megkezdik kollégáink és várhatóan 1 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot. A kitöltés után egy RL számot kap, melyre hivatkozva érdeklődhet a reklamált termék iránt.
Fontos megemlíteni, hogy a reklamációs termékeket térítésmentesen szállítjuk, tehát a futárt mi intézzük, és mi fizetjük!
Mindössze annyi a kérésünk, hogy a terméket csomagolja be úgy, hogy a futár azt biztonságosan tudja szállítani.
Fontos megemlíteni, hogy a reklamációs termékeket térítésmentesen szállítjuk, tehát a futárt mi intézzük, és mi fizetjük!
Mindössze annyi a kérésünk, hogy a terméket csomagolja be úgy, hogy a futár azt biztonságosan tudja szállítani.
Személyesen az üzletben
Készítse össze a terméket és hozza el üzletünkbe.
Cím: XFISH Global Kft.
1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.
FONTOS: Az ügymenetet felgyorsítja az Online reklamációs űrlap kitöltése és elküldése.
Cím: XFISH Global Kft.
1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.
FONTOS: Az ügymenetet felgyorsítja az Online reklamációs űrlap kitöltése és elküldése.
ONLINE REKLAMÁCIÓ
Kérjük, válasszon az alábbi menüpontok közül:
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
Visszaküldhetem a terméket bármilyen indok nélkül?
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.
Igen, a termékeket visszaküldheti nekünk minden indok nélkül a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül és a szállításról mi gondoskodunk, szállítási költséget mi álljuk. Felhívjuk figyeledet, hogy a termékeket az eredeti-, vagy jó minőségű csomagolásban és sérülés mentesen kérjük visszaküldeni.
A gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitöltöd Online reklamációs űrlapunkat!
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találod meg. Kérjük, hogy olvasd el:
Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
Igen, a termékeket visszaküldheti nekünk minden indok nélkül a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül és a szállításról mi gondoskodunk, szállítási költséget mi álljuk. Felhívjuk figyeledet, hogy a termékeket az eredeti-, vagy jó minőségű csomagolásban és sérülés mentesen kérjük visszaküldeni.
A gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitöltöd Online reklamációs űrlapunkat!
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találod meg. Kérjük, hogy olvasd el:
Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
Hogyan küldhetem vissza a termékeket, ha elállok a vásárlástól?
30 napon belül visszaküldheti a terméket az áruvisszaküldésre vonatkozó reklamációs űrlappal a következő címre: XFish Global Kft. 1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.
Ha a termékeket személyes szeretné visszavinni hozzánk, akkor a következő címre teheti meg:
XFISH Global Kft. 1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.
Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb visszatérítsük, kérjük, hogy egy mellékelt levélben adja meg a megrendelés számát, az elérhetőségeit, a bankszámlához tartozó bankfiók nevét, a bankszámla számot (külföldi bankszámlaszám esetén IBAN formátumban, a SWIFT kódot). Ezen információk birtokában tudjuk a tranzakciót elindítani.
A gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitölti Online reklamációs űrlapunkat!
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
Ha a termékeket személyes szeretné visszavinni hozzánk, akkor a következő címre teheti meg:
XFISH Global Kft. 1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.
Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb visszatérítsük, kérjük, hogy egy mellékelt levélben adja meg a megrendelés számát, az elérhetőségeit, a bankszámlához tartozó bankfiók nevét, a bankszámla számot (külföldi bankszámlaszám esetén IBAN formátumban, a SWIFT kódot). Ezen információk birtokában tudjuk a tranzakciót elindítani.
A gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitölti Online reklamációs űrlapunkat!
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
A termék sérülten érkezett meg, mi a teendő?
Kérjük, a fenti menü segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat, röviden fogalmazza meg a sérülést.
Gondoskodunk a csere termék kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több több napot is igénybe vehet a csere, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munknap)
Kérjük, csomagolja be a hibás terméket, mert a futár el fogja hozni, amikor viszi a cserét. A szállítási adatokról és költségekről ebben az estben mi gondoskodunk, a futár egy címkét ragaszt majd a csomagra és elhozza azt, csak ebben az esetben hagyja ott a csere terméket.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
Gondoskodunk a csere termék kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több több napot is igénybe vehet a csere, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munknap)
Kérjük, csomagolja be a hibás terméket, mert a futár el fogja hozni, amikor viszi a cserét. A szállítási adatokról és költségekről ebben az estben mi gondoskodunk, a futár egy címkét ragaszt majd a csomagra és elhozza azt, csak ebben az esetben hagyja ott a csere terméket.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
A csomag hiányos volt, mit tegyek?
Kérjük, a fenti menü segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat, írja meg a hiányzó termék/termékek cikkszámát, vagy töltse ki az általunk kiküldött papír alapú formanyomtatványt, melyet a számla mellett talál.
Gondoskodunk a hiányzó termék/termékek kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több napot is igénybe vehet, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munkanap)
A szállítási költségekről ebben az estben mi gondoskodunk.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Gondoskodunk a hiányzó termék/termékek kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több napot is igénybe vehet, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munkanap)
A szállítási költségekről ebben az estben mi gondoskodunk.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Sérült a kiszállított termék csomagolása, mi a teendő?
Tőlünk telhető legnagyobb gondossággal csomagoljuk be hibátlan terméket és ellenőrizzük azok épségét feladás előtt, azonban sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés.
Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételét követően – ha módjában áll – mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét.
Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, azaz például nem Ön ejtette le véletlenül.
Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie!
Fontos, hogy lehetőség szerint csakis a csomag tartalmának ellenőrzését követően tegyen aláírásával olyan jognyilatkozatot, hogy “a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem”
Ne engedjen a futár sürgetésének! A megoldás erre – ha nem engedik az előzetes megvizsgálást – az, ha kifejezetten rögzíti, hogy a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására.
Ilyenkor a futár távoztával a csomag ellenőrzését azonnal – lehetőleg két tanú jelenlétében – pótolja, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítsen minket, és a futár céget is. Látványos hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, mert hasznos lehet, ha a későbbiekben vita támad a futárral.
Természetesen az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg van. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru.
Kérjük a fenti menüpont segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat és írja bele a jegyzőkönyv számát, melyre hivatkozni tudunk a futárcégnél és szkennelve küldje el részünkre a rendeles@xfish.hu címre.
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételét követően – ha módjában áll – mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét.
Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, azaz például nem Ön ejtette le véletlenül.
Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie!
Fontos, hogy lehetőség szerint csakis a csomag tartalmának ellenőrzését követően tegyen aláírásával olyan jognyilatkozatot, hogy “a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem”
Ne engedjen a futár sürgetésének! A megoldás erre – ha nem engedik az előzetes megvizsgálást – az, ha kifejezetten rögzíti, hogy a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására.
Ilyenkor a futár távoztával a csomag ellenőrzését azonnal – lehetőleg két tanú jelenlétében – pótolja, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítsen minket, és a futár céget is. Látványos hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, mert hasznos lehet, ha a későbbiekben vita támad a futárral.
Természetesen az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg van. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru.
Kérjük a fenti menüpont segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat és írja bele a jegyzőkönyv számát, melyre hivatkozni tudunk a futárcégnél és szkennelve küldje el részünkre a rendeles@xfish.hu címre.
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
A termék megsérült, mit tegyek?
Általában 1 év garancia van egy adott termékre, néha előfordul, hogy több (ez mindig külön fel van tüntetve a garancialevélen). A terméket nekünk kell visszaküldeni egy kísérőlevéllel és számlával együtt. Minden információ, melynek birtokában vannak a vásárlásról (név, számla, cikkszám, vásárlás dátuma, stb. fel kell tüntetni a kísérőlevélben, segítve ezzel a vásárlás beazonosítását.
Amennyiben lehetősége van rá, a gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitölti Online reklamációs űrlapunkat!
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
Amennyiben lehetősége van rá, a gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitölti Online reklamációs űrlapunkat!
Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el: