0
Kosár
Belépés
Regisztráció

Reklamáció űrlap

Hogyan reklamálhatok egy termékkel kapcsolatban?
Online reklamáció
A termékekkel kapcsolatban egyszerűen reklamálhat az ezen az oldalon lejebb lévő online reklamáció menü segítségével, a kitöltött online reklamációs űrlap elküldésével. A kitöltés után egy RL számot kap, melyre hivatkozva érdeklődhet a reklamált termék iránt. A terméket behozhatja üzletünkbe, vagy visszaküldheti címünkre a kinyomtatott űrlappal együtt.
Személyesen az üzletben
Készítse össze a terméket és hozza el üzletünkbe.
Cím: XFISH Global Kft.
1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.

FONTOS: Az ügymenetet felgyorsítja az Online reklamációs űrlap kitöltése és elküldése.
Postai úton vagy futárcéggel
- Készítse elő a terméket és csomagolja be biztonságosan

- Mellékeljen egy kísérőlevelet a sérülés leírásával, csatolja a vásárlási számla másolatát és az Ön értesítési címét, esetleg a bankszámlaszámát is arra az esetre, ha a vételár visszatérítésre kerül

- Adja fel a terméket postán, vagy adja át a futárcégnek és küldje a következő címre:
XFISH Global Kft.
1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.

Amennyiben sérülten érkezett termékről van szó, kérjük várja meg az általunk küldött futárt, mert Ő fogja elhozni a hibás terméket és szállítja a cserecsomagot.
ONLINE REKLAMÁCIÓ
Kérjük, válasszon az alábbi menüpontok közül:
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
Visszaküldhetem a terméket bármilyen indok nélkül?
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.
Igen, a termékeket visszaküldheti nekünk minden indok nélkül a megrendelés átvételétől számított 30 munkanapon belül. Felhívjuk figyelmét, hogy a termékeket az eredeti-, vagy jó minőségű csomagolásban és sérülés mentesen kérjük visszaküldeni.

A gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitölti Online reklamációs űrlapunkat!
Hogyan küldhetem vissza a termékeket, ha elállok a vásárlástól?
30 napon belül visszaküldheti a terméket az áruvisszaküldésre vonatkozó reklamációs űrlappal a következő címre: XFish.hu 1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.
Ha a termékeket személyes szeretné visszavinni hozzánk, akkor a következő címre teheti meg:
XFISH Global Kft. 1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.
Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb visszatérítsük, kérjük, hogy egy mellékelt levélben adja meg a megrendelés számát, az elérhetőségeit, a bankszámlához tartozó bankfiók nevét, a bankszámla számot (külföldi bankszámlaszám esetén IBAN formátumban, a SWIFT kódot). Ezen információk birtokában tudjuk a tranzakciót elindítani.

A gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitölti Online reklamációs űrlapunkat!
A termék sérülten érkezett meg, mi a teendő?
Kérjük, a fenti menü segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat, röviden fogalmazza meg a sérülést, vagy töltse ki az általunk kiküldött papír alapú formanyomtatványt, melyet a számla mellett talál.

Gondoskodunk a csere termék kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több több napot is igénybe vehet a csere, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-30 nap)
Kérjük, csomagolja be a hibás terméket, mert a futár el fogja hozni, amikor viszi a cserét. A szállítási adatokról és költségekről ebben az estben mi gondoskodunk, a futár egy címkét ragaszt majd a csomagra és elhozza azt, csak ebben az esetben hagyja ott a csere terméket.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)
A csomag hiányos volt, mit tegyek?
Kérjük, a fenti menü segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat, írja meg a hiányzó termék/termékek cikkszámát, vagy töltse ki az általunk kiküldött papír alapú formanyomtatványt, melyet a számla mellett talál.

Gondoskodunk a hiányzó termék/termékek kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több napot is igénybe vehet, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-30 nap)
A szállítási költségekről ebben az estben mi gondoskodunk.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)
Sérült a kiszállított termék csomagolása, mi a teendő?
Tőlünk telhető legnagyobb gondossággal csomagoljuk be hibátlan terméket és ellenőrizzük azok épségét feladás előtt, azonban sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés.
Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételét követően – ha módjában áll – mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét.
Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, azaz például nem Ön ejtette le véletlenül.
Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie!
Fontos, hogy lehetőség szerint csakis a csomag tartalmának ellenőrzését követően tegyen aláírásával olyan jognyilatkozatot, hogy “a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem”
Ne engedjen a futár sürgetésének! A megoldás erre – ha nem engedik az előzetes megvizsgálást – az, ha kifejezetten rögzíti, hogy a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására.
Ilyenkor a futár távoztával a csomag ellenőrzését azonnal – lehetőleg két tanú jelenlétében – pótolja, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítsen minket, és a futár céget is. Látványos hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, mert hasznos lehet, ha a későbbiekben vita támad a futárral.
Természetesen az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg van. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru.

Kérjük a fenti menüpont segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat és írja bele a jegyzőkönyv számát, melyre hivatkozni tudunk a futárcégnél és szkennelve küldje el részünkre a rendeles@xfish.hu címre.
A termék megsérült, mit tegyek?
Általában 1 év garancia van egy adott termékre, néha előfordul, hogy több (ez mindig külön fel van tüntetve a garancialevélen). A terméket nekünk kell visszaküldeni egy kísérőlevéllel és számlával együtt. Minden információ, melynek birtokában vannak a vásárlásról (név, számla, cikkszám, vásárlás dátuma, stb. fel kell tüntetni a kísérőlevélben, segítve ezzel a vásárlás beazonosítását.

Amennyiben lehetősége van rá, a gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitölti Online reklamációs űrlapunkat!