0
Kosár
Belépés
Regisztráció
Menü Kategóriák
kedvencek bejelentkezés
0
icon
icon
2024-as akcióink Kuponok

Reklamáció űrlap

Hogyan reklamálhatok egy termékkel kapcsolatban?
Online reklamáció - INGYENES VISSZASZÁLLÍTÁSSAL
A termékekkel kapcsolatos reklamációt egyszerűen leadhatja ezen az oldalon, az oldal alsó részén lévő online reklamáció menü segítségével. A menü használata egyszerű és gyors. A beérkezett reklamációk feldolgozását azonnal megkezdik kollégáink és várhatóan 1 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot. A kitöltés után egy RL számot kap, melyre hivatkozva érdeklődhet a reklamált termék iránt.
Fontos megemlíteni, hogy a reklamációs termékeket térítésmentesen szállítjuk, tehát a futárt mi intézzük, és mi fizetjük!
Mindössze annyi a kérésünk, hogy a terméket csomagolja be úgy, hogy a futár azt biztonságosan tudja szállítani.
Személyesen az üzletben
Készítse össze a terméket és hozza el üzletünkbe.
Cím: XFISH Global Kft.
1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.

FONTOS: Az ügymenetet felgyorsítja az Online reklamációs űrlap kitöltése és elküldése.
ONLINE REKLAMÁCIÓ
Kérjük, válasszon az alábbi menüpontok közül:
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
Visszaküldhetem a terméket bármilyen indok nélkül?
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.
Igen, a termékeket visszaküldheti nekünk minden indok nélkül a megrendelés átvételétől számított 30 napon belül és a szállításról mi gondoskodunk, szállítási költséget mi álljuk. Felhívjuk figyeledet, hogy a termékeket az eredeti-, vagy jó minőségű csomagolásban és sérülés mentesen kérjük visszaküldeni.

A gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitöltöd Online reklamációs űrlapunkat!

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találod meg. Kérjük, hogy olvasd el:

Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
Hogyan küldhetem vissza a termékeket, ha elállok a vásárlástól?
30 napon belül visszaküldheti a terméket az áruvisszaküldésre vonatkozó reklamációs űrlappal a következő címre: XFish Global Kft. 1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.
Ha a termékeket személyes szeretné visszavinni hozzánk, akkor a következő címre teheti meg:
XFISH Global Kft. 1186 Budapest, Közdűlő u. 46-50.
Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb visszatérítsük, kérjük, hogy egy mellékelt levélben adja meg a megrendelés számát, az elérhetőségeit, a bankszámlához tartozó bankfiók nevét, a bankszámla számot (külföldi bankszámlaszám esetén IBAN formátumban, a SWIFT kódot). Ezen információk birtokában tudjuk a tranzakciót elindítani.

A gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitölti Online reklamációs űrlapunkat!

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:

Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
A termék sérülten érkezett meg, mi a teendő?
Kérjük, a fenti menü segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat, röviden fogalmazza meg a sérülést.

Gondoskodunk a csere termék kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több több napot is igénybe vehet a csere, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munknap)
Kérjük, csomagolja be a hibás terméket, mert a futár el fogja hozni, amikor viszi a cserét. A szállítási adatokról és költségekről ebben az estben mi gondoskodunk, a futár egy címkét ragaszt majd a csomagra és elhozza azt, csak ebben az esetben hagyja ott a csere terméket.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:

Használja új felületünket panaszának bejelentésére, reklamációjánk kezelésére, ami gyors és pontos ügyintézést tesz lehetővé. A reklamáció rögzítését követően visszaigazoló levelet kap:
A csomag hiányos volt, mit tegyek?
Kérjük, a fenti menü segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat, írja meg a hiányzó termék/termékek cikkszámát, vagy töltse ki az általunk kiküldött papír alapú formanyomtatványt, melyet a számla mellett talál.

Gondoskodunk a hiányzó termék/termékek kiküldéséről, ami azonnal megtörténik, ha van készleten, de több napot is igénybe vehet, amennyiben be kell szereznünk az adott terméket a beszállítótól. (2-14 munkanap)
A szállítási költségekről ebben az estben mi gondoskodunk.
Abban az esetben, amennyiben nincs raktáron és már nem beszerezhető az adott termék, az összeg levásárolható, vagy visszautaljuk a vételárat. (az ehhez szükséges banki információkat írja bele a megjegyzés rovatba.)

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:

Sérült a kiszállított termék csomagolása, mi a teendő?
Tőlünk telhető legnagyobb gondossággal csomagoljuk be hibátlan terméket és ellenőrizzük azok épségét feladás előtt, azonban sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés.
Fontos kiemelni, hogy a csomag átvételét követően – ha módjában áll – mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét.
Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Ez azért fontos, mert a jegyzőkönyv hiányában Ön nehezebben tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, azaz például nem Ön ejtette le véletlenül.
Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie!
Fontos, hogy lehetőség szerint csakis a csomag tartalmának ellenőrzését követően tegyen aláírásával olyan jognyilatkozatot, hogy “a terméket hiánytalanul és sérülésmentesen átvettem”
Ne engedjen a futár sürgetésének! A megoldás erre – ha nem engedik az előzetes megvizsgálást – az, ha kifejezetten rögzíti, hogy a termék átvételének igazolására szolgáló iraton, hogy nem volt lehetősége az áru megvizsgálására.
Ilyenkor a futár távoztával a csomag ellenőrzését azonnal – lehetőleg két tanú jelenlétében – pótolja, és bármely hiba vagy hiányosság esetén nyomban értesítsen minket, és a futár céget is. Látványos hiba (pl: törés) esetén javasoljuk, hogy fotózza le a hibát, mert hasznos lehet, ha a későbbiekben vita támad a futárral.
Természetesen az interneten vásárolt áruknál indokolás nélküli elállási jog illeti meg van. Ennek gyakorlása elé azonban akadályt gördíthet az, ha nem tisztázott, kinél sérült vagy vált hiányossá az áru.

Kérjük a fenti menüpont segítségével töltse ki reklamációs űrlapunkat és írja bele a jegyzőkönyv számát, melyre hivatkozni tudunk a futárcégnél és szkennelve küldje el részünkre a rendeles@xfish.hu címre.

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
A termék megsérült, mit tegyek?
Általában 1 év garancia van egy adott termékre, néha előfordul, hogy több (ez mindig külön fel van tüntetve a garancialevélen). A terméket nekünk kell visszaküldeni egy kísérőlevéllel és számlával együtt. Minden információ, melynek birtokában vannak a vásárlásról (név, számla, cikkszám, vásárlás dátuma, stb. fel kell tüntetni a kísérőlevélben, segítve ezzel a vásárlás beazonosítását.

Amennyiben lehetősége van rá, a gyors ügyintézést elősegíti, amennyiben a fenti menü segítségével kitölti Online reklamációs űrlapunkat!

Az oldalunkon érvényben lévő feltételeket teljeskörűen az alábbi nyomógombra kattintva találja meg. Kérjük, hogy olvassa el:
   0   0 Ft Megrendelem
A kosár tartalma:
Kosár
Vásárlás folytatása Tovább a pénztárhoz
Az oldal böngészésével elfogadod, hogy cookie-kat használjunk, amiket jobb szolgáltatás nyújtás érdekében használunk fel. További információk