Kosár
Belépés
Regisztráció
Évindító akció Thermo ruha akció
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Hírek 2016.11.15.

Nem adja a Balatont a busa

Az őshonos fajokat féltik tőle, de ennivalónak kiváló lenne a Kínából elszármazott busa.
    Kínából származik, de a magyar halastavakban és a Balatonban is otthonra talált a busa.
    Volt olyan időszak a 80-as években, amikor a hazai haltermelés 40 százalékát a busa tette ki, ma 10-15 százalékát adja ez a nagyfejű, planktonevő hal.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Hírek 2016.11.15.

100 palack percenként – Figyelmeztetés a Tiszán úszó szemét miatt

Ungvár – Hennagyij Moszkal, Kárpátalja kormányzója sajnálattal értesült róla, hogy a legutóbbi áradás során újra nagyon sok szemetet „exportált” a megyéjük a határokon túlra – számolt be a KárpátHír.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Élménybeszámolók 2016.11.04.

Amikor kell az a „másképpen”…

A következő pár soromat vegyes érzelmek között írom le nektek, hiszen ugyanezekkel az érzésekkel voltam tele, amikor beneveztünk a Don Carp Lake-en megrendezésre kerülő évadzáró bojlis versenyre. A versenyről, amit tudni kell, hogy a kiírás szerint minden csapatnak csak az 5 legnagyobb hala számít bele végeredménybe, ezt elolvasva kezdtünk gondolkodni, a versenyen való részvételen csapattársammal, Norbival. Amit a tóról tudni kell, hogy 28 hektár és igen gazdag a nádasokkal borított részekben. Több állásának a határait is nádfalak jelzik.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Hírek 2016.11.03.

Melyik faj legyen az év hala 2017-ben?

A Magyar Haltani Társaság folytatva a hagyományokat, a 2017-es évre is meghirdeti AZ ÉV HALA választást. A kitüntető címre ezúttal is három halfajt javasoltunk, közülük a nyertes természetesen az lesz, amelyik a társaság tagjaitól, és minden, határainkon innen és túl lakó, halakat ismerő, halakat szerető érdeklődőtől a legtöbb szavazatot kapja 2016. december 31-ig. A jelölési elveknek megfelelően mindhárom faj őshonos vizeinkben, továbbá van közöttük védett és fogható faj is. A fajok jellegzetességeiről, természeti értékéről, élőhelyi igényeiről és elterjedéséről a képekre kattintva tájékozódhatunk, ill. rövid bemutatásukat a képek alatt olvashatjuk. A szavazógombok segítségével a következő 3 faj közül lehet választani:

II. nyaras ponty telepítés a Mocskos Duna vízterületre

A Horgász Egyesületek Baranya megyei Szövetsége a Mocskos Duna vízterületen hajtott végre telepítést a mai napon délelőtt. A kihelyezett halak II. nyaras korosztályú pikkelyes pontyok voltak, mindösszesen 450 kg súlyban. A halak 60 dkg átlagsúlyúak, a 30 cm-es mérethatárt még nem érik el, így kérjük a horgászokat itt is óvják a halakat. A kihelyezésnél jelen volt a megyei halgazdálkodási felügyelő és a Homorúdi HE képviselője is. A továbbiakban méretes, III. nyaras ponty is érkezik majd a vízbe.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Hírek 2016.11.02.

Mire figyeljünk november első napjaitól?

November első napjaiban több fontos horgászati szabály érvényességi időszaka kezdődik meg. A törvényi szabályozás mellett a Tisza-tavi Horgászrend is tartalmaz előírásokat, melyek a következő napokban lépnek életbe. Ezeket gyűjtöttük ki most emlékeztetőül:
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Hírek 2016.10.28.

Új balatoni pontyrekord

A nem mindennapi keszthelyi fogást rendkívül rossz időjárási körülmények között sikerült produkálnia a horgásznak.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Hírek 2016.10.27.

Inváziós halfaj bukkant fel a Keleti-főcsatornában

Már egy ideje ostromolják a hazai vizeket. Dunai jelenlétük lassan egy évtizede okoz keserűséget a horgászoknak, most a Keleti-főcsatornában ütötte fel fejét az inváziós géb.
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Teszteltünk 2016.10.21.

Az új kedvenc - Savage Gear 3D Pop Prey

Régóta barátkozom a popperekkel. Az általam eddig használt ilyen típusú csalik hoztak ugyan halakat minden évben, de nem akkora mennyiségben, mint ahogy azt szerettem volna. Most végre úgy érzem megtaláltam az igazit...
  • Xfish.hu - A Horgász Portál  Hírek 2016.10.20.

2016 őszi haltelepítés: 100 tonna ponty

Értesítjük a Tisztelt horgászokat, hogy 2016-ban az őszi haltelepítés az őszi horgászati tilalom kezdetén, azaz október 24-én kezdődik. A telepítés kizárólag a Makádi tógazdaságból történik két-háromnyaras ponty kitelepítésével.
  • Imperial Baits  Bojlis 2016.10.19.

CATCH RIPORT - OKTÓBER

„Amikor hullnak a falevelek, a halak esznek”
    Patrick Scupin ezt az erős halat egy 4 méter mély vízben csalta horogra. A csali egy hóember szerelék volt, ami egy 24 mm-es Imperial Baits Carptrack Monster-Liver bojliból és egy 20 mm-es IB Carptrack V-Pop lebegőbojliból állt össze. Patrick a csalit felturbózta egy kis Imperial Baits Epres aromával. A horogköré 20 mm-es Imperial Baits Carptrack Monster-Liver bojlit szórt, amit kiegészített 4 illetve 15 mm-es Imperial Baits Amino Pelettel és ezt az egész keveréket Carptrack Intesive Halolajjal illetve Squid-Liverrel tette még vonzóbbá. Az eredmény ez a gyönyörű pikkelyes lett.
  • Imperial Baits  Bojlis 2016.10.19.

24 óra az új Uncle Bait - "Extra Strong" bojlival

Számomra ezen a hétvégén volt lehetőség kipróbálni az új Uncle Bait - "Extra Strong" bojlit. Már elsőre is nagyon szimpatikus volt az új bojli, így már nagyon vártam, hogy élesben is tesztelhessem. Amikor hazaértem a munkából gyorsan hazamentem összepakoltam a felszerelésem, elbúcsúztam a kutyusomtól és barátnőmtől, majd elindultam a tópartra. Amikor megérkeztem a tópartra már, nagyon izgatott voltam, így hát gyorsan kipakoltam a felszerelést is neki is láttam a horgászatnak. Úgy terveztem, hogy a 3 botból egyet 6 méteres mélységbe helyezek el egyet a sekélyebb - körülbelül 1,5 méteres mélységbe - és egy botot a parthoz közli bedőlt fához tettem. A legtöbb reményt megmondom őszintén a bokor elé helyezett szerelékembe fektettem, mivel többször is láttam, hogy ott mozognak a halak. Erre a helyre alig 1 kiló Uncle Bait bojlit szórtam be nagy
Az oldal böngészésével elfogadod, hogy cookie-kat használjunk, amiket jobb szolgáltatás nyújtás érdekében használunk fel. További információk